2013. október 1., kedd

Spirit of Summer


Nincs időm új blogra... és sajnálnám is törölni ezt, annyi kis kincsem van itt... Szóval, majd kicsinosítom inkább, az egyszerűbb technikailag és érzelmileg is.


Gekkós karkötőnek készült eredetileg, mert van egy nagyon aranyos gekkó kabosonom, de váratlanul jött az ihlet és ez lett belőle, ez. A gekkó kabosont félretettem, sorra kerül ő is.



A karkötő elejét már augusztusban befejeztem, a hátára azonban várni kellett tegnapig: Sokáig mélyarany hátlapot szerettem volna hozzá, sehol nem kaptam, így a mályva (vagy padlizsán?) színű bőr mellett döntöttem.



A faragott csontkaboson átmérője 3 centi, a karkötő pedig cirka 5.5 centi széles. Mindenféle gyönyörűséget pakoltam bele: pl. ametiszt és csipkeachát kabosonokat, swarovski kristályokat, cseh teklagyöngyöket, igazgyöngyöket, kiváló minőségű japán és cseh gyöngyöket...



Ez a karkötő teljesen az én stílusom, abszolút én vagyok, és szerintem a legjobban sikerült karkötőm. Érdekes, mennyire megszerettem az arany és ezüst gyöngyöket, nagyon szeretek velük dolgozni.


A facebookon is meg lehet szeretgetni (kacsintós szmájli helye).

4 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű karkötő,csodaszép munka!

Lyra írta...

Spectacular!!!

Perl - Eni írta...

Különleges és csodálatos karkötőt készítettél!
Fantasztikus akotás!

gyöngyblogú lány írta...

Nagyon szépen köszönöm nektek! :)