2013. július 31., szerda

Félig már elköltöztem...

Új helyre költöztetem magamat és az ékszereimet a facebookon belül, örülök minden lájknak és kedves kommentnek és csokinak az új helyen is:

https://www.facebook.com/pages/Red-Tulip-Design-by-Angie/174667926048684#

A régi, számomra nagyon kedves fb-oldalt törölni fogom néhány héten belül.

És az új helyen egy szépséges karkötőt nyerhet majd Fortuna kegyeltje...
Ezt a blogot is megszüntetem, és egyelőre úgy érzem, lesz helyette másik, nem ilyen sötét, hanem olyan, ami sokkal inkább én vagyok, kicsit több, kicsit személyesebb, sok-sok ékszerrel és sok-sok szép gyönggyel, ásvánnyal, sujtászsinórral, gyöngyös játékokkal...
Köszönöm az eddigi figyelmet, törődést, kommentet, szeretettel várlak titeket az új helyeimen.

Legyen szép napotok,

Angi

***

Dear Ladies and Gents,

me and my jewelry have a new facebook page and I would be very glad to see you there. Very nice comments and very big likes are welcome (and you can send me chocolate too, if you want...)

https://www.facebook.com/pages/Red-Tulip-Design-by-Angie/174667926048684#

My new name: Red Tulip Design by Angie

The current page I will delete after 2-3 weeks.

Thank you so much for likes and comments (and chocolates) :)

All the best,

Angie

Nincsenek megjegyzések: