2013. február 13., szerda

Nagyon rojtos


Hajnal fél háromkor azt hittem, lábon hordok ki egy szívinfarktust, ugyanis sokáig úgy tűnt, elfogynak az ezüst gyöngyeim, és hiába dolgoztam órákon át, nem tudom befejezni a fülbevalót.  Körbenéztem, milyen ékszert bonthatnék le némi ezüst színű gyöngyért - szerencsére rábukkantam egy torzóra, amiben megleltem a szükséges mennyiséget.
Nagyon tetszik nekem ez a fülbevaló, hihetetlenül nőies, gyönyörűen mutat a fülben, legalábbis  hajnal háromkor biztosan, ezt láttam a fürdőszobai tükörben, és igazán jól megy hozzá a piros felső.
A közepe kétcentis türkenit kaboson, a piros bogyó pedig karneol. Tettem hozzá picasso jellegű ilyen-olyan gyöngyöt, mert imádom a picasso jellegű ilyen-olyan gyöngyöket.
Akasztó nélkül cirka 7 centi hosszú, a legszélesebb pontján nagyjából 3.5 centit mértem. A háta ezüst színű bőr, ami nem csillog ennyire, csak nem tudtam ügyesebben lefotózni.
Gazdára vár.

7 megjegyzés:

Lyra írta...

Amazing!!!

Perl - Eni írta...

Gyönyörű lett!!!
Nagyon tetszik!

Névtelen írta...

Azt esetleg lehet tudni, hogy mennyiért vár gazdára...? :)
Eszter

gyöngyblogú lány írta...

Eszter: Igen. Légyszi, írj nekem egy mélt a gyongyblogulany@gmail.com-ra :) Köszi!

Eni: Köszönöm szépen :)

Lyra: Thank you very much :)

Krisziz írta...

Csodálatos!! :-)

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm szépen, Krisziz :)

Fiatalok főzőiskolája írta...

Szerintem Pocahontas is pont ilyet hordott! :)