2013. február 6., szerda

Gyertek játszani!


Kedves nagyon-gyöngyös és kicsit-gyöngyös lányok, annyira borús idő van kint, muszáj játszanunk, nem? 
Ezt a 46 darab szép és különleges gyöngyöt tartalmazó csomagot szeretném kisorsolni azok között, akik lájkolják a facebook oldalamat (ott jobbra van a doboza a 'rendszeres olvasók' alatt), és erről egy kommentet hagynak itt. 
A játék péntek estig, 20.00-ig tart, szombaton sorsolok. 
Azok, akik már korábban lájkolták a gyöngyblogú lány oldalt, úgy tudnak részt venni a játékban, hogy a saját blogjukon meghirdetik ezt a játékot, és erről hagynak itt egy kommentet.

Köszönöm szépen, ha játszotok velem! 

32 megjegyzés:

Szeri írta...

Jelentem, meghirdettem:) Csak azt nem tudom, mihez kezdek a gyönggyel, ha megnyerem:D

BMonica23, Mónika írta...

A blogom oldalsávjában hirdetlek, nagyon szépek ezek a gyöngyök, köszönöm a lehetőséget!

Nóra írta...

Lájkoltam, lájkoltam! Én már azt is kitaláltam,mit fűzök belőle! :)

Süveg Sándorné írta...

Lájkoltalak. Nagyon szeretném a gyöngyöket!

Kaszás Ildikó írta...

Ezért a sok csodáért persze hogy játszom !!
Ma csodálatosan sütött a nap és talán már lassan vége a télnek !!
A kedvünk is jobb lesz ha játszunk és esetleg nyerünk is !!!

Kaszás Ildikó írta...

Meghirdettem a blogomba is és a FB is !!!!

Orsi írta...

Lájkollak a cégesemmel (hiszen TUDOD, hogy NINCS), de ha esetleg én nyerek, elkészíted nekem???

BEszti írta...

Meghirdettem a blogomban és a FB-on is! :) Hátha nekem kedvez egyszer a szerencse :)

Susu írta...

Örülök, hogy rád találtam.
Lájkoltam az FB oldalad. :)

Amy's írta...

Ebben az elmaradott orszagban ahol lakom fregolit sem lehet kapni es ilyenfajta gyongyoket sem..Sokfelet nem lehet itt kapni de ilyet tutti nem.Nagyon cukik...
MEghirdettelek :)

Györgyi írta...

Köszönöm a játékot! Örülök, hogy rád találtam.

Orsi írta...

Like-oltam én is! :) Köszi a lehetőséget, további jó alkotást kívánok!

Margó írta...

Szeretnék játszani, és megnyerni ezt a szép kis kollekciót! Köszi , hogy játszhattam :)Szépek az ékszereid!




puertoparrilla írta...

Son unas cuentas preciosas. Me gustan todas pero sobre todo las flores. Las cuadradas son tilas? porque me encantan

puertoparrilla írta...

Mi blog es:puertoparrilla-elrincondepuerto el rincon de puerto

Kisnyul / Andi írta...

Fb-on Berkesné Bihari Andrea néven likeoltalak. És a blogom oldalsávjában is hirdetem a játékod! Köszönöm a lehetőséget!

Lado Dalma írta...

Lajkoltam es kosz a lehetoseged.

Manna írta...

Az idő tényleg borús, a gyöngyök gyönyörűek :) én pedig lájkoltam és szorítók, hogy szerencsém legyen :)

Melinda Fehér írta...

Szuperszépek! Sok sok ötletem lenne!

Jutka írta...

Hirdetlek és lájk:)

Edit írta...

Természetesen lájk!!!!

Krisztina írta...

Lájkoltam,köszönöm a lehetőséget!!!

Lencsilány írta...

Én is jövök, nagyon csábító a nyeremény!

BeadsOf Nooni írta...

Like-oltalak, nagyon szépek a munkáid!
(Horváth Nóra)

Lyra írta...

I like to participate ... They are a precious beads!!!

My blog is: lascositasdelyra.blogspot.com

Sviro (Ildi) írta...

Játszom én is. Szépek a munkáid, gratulálok. Az FBn Járai Ildikó néven jelöltem be az oldalad.

Gabessz írta...

Jövök én is szerencsét próbálni! Tudnák mit kezdeni ezzel a sok szépséggel!
Az FBn Gabriella Székely.

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm szépen a játékot mindenkinek, nem is gondoltam volna, hogy ennyien játszunk majd :) A kedves szavak nagyon jólesnek, köszönöm! Remélem, előbb-utóbb én is be tudok nézni hozzátok.

Muchas gracias, sajnos, ennél szebb mondatot nem tudok spanyolul írni :)

Mariam abalorios. írta...

Me encantan .Quiero hacer piezas tan chulis como las tuyas , asi que me apunto....creo que me va a tocarrrrr.

MariaM

Márti írta...

Én csak kicsit vagyok gyöngyös, de nagyon szeretem :) Akkor aki nem tud lájkolni nem is játszhat? :((

gyöngyblogú lány írta...

Márti: Köszi, hogy szóltál :) Ez volt az első ilyen játékom, legközelebb azoknak is kitalálok valamit, akik nincsenek fent a fb-on.

Hi dear MariaM :)

algamonx írta...

Hú, erről lemaradtam. Remélem, lesz még játék! (A blogomon már régóta kedvenc vagy: http://algamonx.blogspot.hu/)