2013. január 20., vasárnap

Arya


Épp az Eragon történetet olvasom, az egyik főszereplőről, Arya tündéről neveztem el az ékszert. Hajnal fél négykor fejeztem be, és az az igazság, hogy egyszerű fekete trikóban, kissé véreres szemekkel is egészen szépnek láttam magam a tükörben a nyakamban lógó ékszernek köszönhetően.
Sajnálom, hogy az ezüst színű gyöngyök nem csillognak jobban a képeken, némileg azonban kárpótol, hogy az abalone kagylókorongok erezete gyönyörűen látszik. Őket szerettem volna beépíteni valami feltűnő nyakbavalóba, így esett a választásom a különböző lila, írizáló zöld, illetve mattos zöld gyöngyökre. A két nagy befoglalt ásvány indiai achát és lila fosszília.
A medál 12.5 centi hosszú, a legszélesebb része 8.5 centi. A kétsoros nyaklánc kinyújtóztatva, kapocstól kapocsig 45 centi, de lánchosszabbítóval hozzá tudok még toldani néhány centit, ha szükséges. A hátát puha fehér bőrrel fedtem.
Gazdára vár.

5 megjegyzés:

Zsu írta...

Nagyon szép :)

Perl - Eni írta...

Csodálatos ékszer!
Fantasztikus lett, gratulálok!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Igazán gyönyörű darab!!Gratulálok!

gyöngyblogú lány írta...

Nagyon-nagyon kedvesek vagytok, köszönöm szépen :)

Névtelen írta...

Wow! Don't remember seeing this one on FB. Amazing. xxoxo from Bea