2012. december 16., vasárnap

Krizokolla-tenyészet


Az elmúlt hetekben sorra születtek a karácsonyi rendelésre készült Granadák, és ott fent nagyon szerethet engem valaki, mert négy krizokolla Granadát is elkészíthettem, és ugye tudjuk, hogy szerelmes vagyok a krizokollába. (Egyszerre három ásványba vagyok szerelmes, a másik kettő a picasso jáspis és az indiai achát. Most már minden kis titkomat tudjátok.) 


Az egyik krizokolla Granada nyaklánc, kettő bross, a negyediket pedig úgy kérte a kedves olvasóm, hogy medálként és brossként is használhassa, én meg így csináltam meg a hátát.

5 megjegyzés:

JesszumPepi írta...

Ó.

Orsi írta...

Pont mint az én nyakláncom! :D
Álomszép, és akkor még nem is fogalmaztam kellő alázattal!

Perl - Eni írta...

Csodálatosak!
Nagyon tetszenek így "egy kupacban" :)

Liza írta...

Gyönyörűek!

JesszumPepi írta...

Hazaértek. Örömöt és szépséget hoztak nekünk. Köszönöm.