2012. november 13., kedd

Egyiptomi hangulatban


A sujtásos és a gyöngyhímzéses nyakláncaimnál az a rész, amit kezdetben a nyakláncom tetejének gondolok, az alkotás hevében az aljává változik át, ki tudja, miért. Mindig megfordítom, mindig, és kiderül, hogy így a jó.


Ez a gyöngyhímzéses nyaklánc úgy született, hogy sztrájkoltam kicsit: A háztartási tennivalókat háttérbe szorítottam, mert egyszerűen el k-e-l-l-e-t-t készítenem. Ott vibráltak a fejemben a színek és a formák, sürgettek, hogy na!, gyerünk!, és csak az alvásidőből lecsípett egy-két óra alatt nem tudtam volna megcsinálni. Nem tett volna jót a kis lelkemnek, ha hetekig készítem, elveszett volna a belefeledkezésből fakadó varázslat, energia, feltöltődés, amire a gyerekek mellett olyan nagyon szükségem van.


Amúgy eleinte nem is tetszettek az ilyen típusú ékszerek, persze, aztán kipróbáltam, és tessék, nem bírok betelni vele. Ott lóg az íróasztalom feletti gyöngyös szekcióban, gyakran megsimogatom, néha felpróbálom. Nagyon izgalmas hordani, nőies és szexi ékszer.


Beleszerettem a foltos gyöngyökbe, nem csoda, picassónak hívják őket is.


Remélem, megtalálja a gazdáját.

5 megjegyzés:

miskolczi írta...

Szééééééééééééépségesssssssssssss.

Perl - Eni írta...

Gyönyörű darab!
Gratulálok!

gyöngyblogú lány írta...

Nagyon szépen köszönöm :)

Lakota mágia írta...

GYÖNYÖRŰSZÉP!!!
:-)

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm szépen! :)