2012. szeptember 5., szerda

Holdfénytánc a tavon


Nagyon sokáig dolgoztam ezen a gyöngyhímzett karkötőn, azt hittem, soha nem készül el. Többször abba akartam hagyni. Öt-húsz percekben nehéz látványosan haladni, bár örültem, hogy legalább ennyi időm akadt a gyöngyözésre. 
Megint a rivoli varázsolt el, a sok-sok kék árnyalat. Különböző színű, méretű és formájú cseh és japán gyöngyöket használtam, például a kedvenc fodrászomtól kapott sötétkék cseh kásákat. 
A karkötő 5.3 centi széles, jelenleg 15-16.5 centis csuklóra passzol, de kibővíthető szélesebb csuklóra. A háta puha, sötétkék szarvasbőr. Még nincs gazdája.

3 megjegyzés:

Elf írta...

hát ez gyönyörű :)
én életemben egyszer csináltam ilyet, sokkal kevésbé szép, de akkor még ilyenekről nem is hallottam és magamtól találtam ki, de 2x12 óra folyamatos varrás kellett hozzá és vagy 8 lyukas ujj lett a végeredmény :)

Csillus írta...

Bámulatos, nagyon ügyes vagy!

Enikő írta...

Ezt a darabot eddig nem is láttam...Gyönyörű!!!