2012. szeptember 12., szerda

Effi


Amikor először futottam bele sujtásos ékszerekbe, biztos voltam abban, hogy soha nem fogom kipróbálni ezt a technikát, bonyolultnak tűnt. Később egyre több helyen láttam szebbnél szebb ékszereket és végül... elcsábultam.


A megrendelt sujtászsinórokat nézegetve úgy gondoltam, köszönöm, ez tényleg nem való nekem, és amikor Effi készítése közben húszfelé csúszott a négy zsinórom, valamint kevésnek bizonyult a két kezem tíz ujja az eredményes munkához, egyre csak erősödött bennem ez az érzés. Aztán valahogy magával ragadott a zsinórtekergetés, a technikában rejlő kismillió lehetőség.



Effi rövid nyaklánc, igazi dekoltázsmágnes. Különböző formájú és méretű türkiz gyöngyöket ölelnek a lila, rózsaszín, sötétbordó és türkiz zsinórok. A teklagyöngyök élőben nem csillognak ennyire, csak nem tudtam jobban lefotózni az ékszert. A nyaklánc hátát türkiz szarvasbőrrel borítottam be.
Nem vagyok teljesen elégedett Effivel, de lesz ez még jobb is, remélem.

4 megjegyzés:

Liza írta...

Nagyon szép!

kkati írta...

Gratulálok a remekművedhez. Én még nem próbáltam a sújtást, de annyi szépet látok, hogy nincs is bátorságom hozzá.
Minden esetre nagyon szép amit készítettél, nagyon tetszik. Remélem, azért néha alszol is, mert gondolom, hogy ez alvás helyett készült:)

Névtelen írta...

Nekem tetszik, bár nem az én színvilágom.
Ildi

Archeo írta...

Gyönyörű és nagyon szeretném!!! írok mailt - ha még megvan... :-)