2012. július 1., vasárnap

Megint picasso jáspis, de meg tudom magyarázni


Kerestem valamit a neten és közben véletlenül belefutottam abba a technikába, amivel nagyjából másfél éve találkoztam először. Akkoriban nem mozgatta meg a fantáziámat, most viszont rögtön eszembe jutott a csodaszép gombom, meg az, hogy milyen jól nézne ki egy bőrrel kombinált, 'nagy' golyós (13-14 mm), picasso jáspisos karkötőn.


Úgy tűnik, nálam egyelőre nem élet a gyöngyélet ásványok nélkül.


Küzdöttem a nagy golyók miatt, meg az új cérnával is bajlódtam, meg az összes elem egyszerre merült le a fotózásra alkalmas eszközeimben, de azért csak sikerült megörökítenem A Művet.

2 megjegyzés:

JesszumPepi írta...

Azért az varázslatos, hogy amikor ezek a jáspisok létrejötte, Picasso még csak huncut gondolat se volt. De Ő kellett ahhoz, hogy az ilyen jáspisoknak neve legyen... Jajj, ez olyan "univerzumegyensúlyésharmónia - mindennekmegvanahelyeidejeoka" érzés. Átjön?

JesszumPepi írta...

k