2012. július 6., péntek

A kagylótáncos karkötőhöz...


... készült egy pár fülbevaló is, és ez úgy történt, hogy láttam fényképen, milyen jól áll az egyik kedves olvasómnak a fityegős karkötőm és fülbevalóm (gyűjtöm az ékszereim új tulajdonosainak csuklóját, nyakát, fülét ésatöbbijét - persze csak fotón), és rákérdeztem, hogy esetleg egy fülbevaló a kagylótáncos karkötőhöz...? Örültem az igen-nek, mert eleve szerettem volna fülbevalót a karkötőhöz, csak akkor és ott nem volt rá időm, így utólag viszont nagyon jólesett elkészíteni. 

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem ez a legeslegnagyobb kedvencem :) Meg hát ez a kék szín az Én gyengeségem :) Esetleg a jövőben, az sem baj ha a táááávoli jövőben, lehetne majd kérni egy ugyanilyen szettet? Addig is szép napokat és kitartást kívánok :)
Üdv: Sly

Kaszás Ildikó írta...

Szuper jó lett !!!!
Én is nagyon imádnám !!!!!!!!!!

gyöngyblogú lány írta...

Ildi: Láttam, hogy te is nagyon szereted a könnyű darabokat :)

Sly: Persze, lehet :) Írsz majd egy mélt emlékeztetőnek?