2012. július 24., kedd

Jáde köves, de nem masszázságy


Ez az első gyöngyhímzett hajcsatom. Eredetileg nem is ilyen színek kavarogtak a fejemben, meg nem is hajcsatban gondolkodtam, ám takarítás közben találtam egy csat alapot és... ez lett a vége.


Szeretem a jáde korong és a jáde bogyók zöldjét, maga a csat a nyári erdőt idézi meg nekem.


A 6 centis csat formája miatt kicsit íves a hajdísz. A gyöngyhímzett rész cirka 10,5 centi hosszú  és a közepén 5 centi széles. Dús hajzatba tökéletes, ilyenkor bánom kicsit, hogy levágattam az enyémet.


A hajdísz hátát puha, simogatni való, olívazöld bőr borítja.

5 megjegyzés:

Liza írta...

Gyönyörű!

dorw írta...

brutál gyönyörűségesen szép!

miskolczi írta...

Nagyon szép Csibi.
Kacérkodom a gondolattal, hogy küldök a füleimről fotót Neked,(nem azért mert olyan különlegesen gyönyörűek, hanem mert sok a lyuk bennük) és megkérlek,hogy álmodj (és készíts) nekem bele valami állandóan hordható nem csüngős bizgentyűt. :)

kkati írta...

Ez igen!Nagyon nagyon szépséges !

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm szépen :)

Ildi: Hű, kihívás lenne, az biztos :)