2012. június 22., péntek

Picasso, de nem a festő


A picasso jáspisban is az a lenyűgöző, hogy nem létezik két egyforma ásványgolyó. Varázslatos krikszkrakszok futnak rajtuk keresztül-kasul, az egycentis golyókban egymásba folyó színeket lehetetlen felsorolni.


A minta csak úgy jött magától, nem szoktam előre megtervezni az ékszereimet. Fura, hogy eredetileg nem is picasso jáspisból akartam alkotni, de ránéztem a füzérre, és kész, elkapott az ihlet. 


Nagyon tetszenek ezek a matt színek...


... kár, hogy még mindig nem tudok jól fotózni.


Élő ember csuklóján (értsd: az enyémen) meg így mutat a karkötő.

3 megjegyzés:

Orsi írta...

Jaj, Csibi! Ez nagyon klassz! Egyszer majd kérek egy ilyet is!

gyöngyblogú lány írta...

Köszi :)
Majd szólj időben, Orsi, mert nincs több ilyen gyöngyöm, belefűztem az összes egycentis bogyómat.

Orsi írta...

Akkor legyen Ő is csapattag a visszafelé jövő csomagban! :)
De csak, ha jó a csuklómra! :D
És ha kérhetlek, az elkövetkezendő fél évben NE az én ízlésemnek megfelelő ékszereket pakolj ide...
Hagy jusson szóhoz más pénztárcája is! :DD