2012. június 16., szombat

Kagylók tánca

7 megjegyzés:

Orsi írta...

Csibike!
Hogy mindenki jól járjon (de legfőképpen én! :D) inkább ez legyen a Kávé tejszínhabbal helyett - a privátban megbeszélt okok miatt -, így azt megkaphatja miskolczi :D ...
Lehetséges?

Kaszás Ildikó írta...

Csodaszép !!!
Imádom a kagylókat !!!!!

JesszumPepi írta...

Óóóóóó...

gyöngyblogú lány írta...

JesszumPepi: Igen? :)

Ildikó: Köszönöm :) Én is teljesen beléjük habarodtam.

Orsi: Lehetséges :) Milyen jó, hogy többet vettem ebből a kagylóból.

Vera írta...

Csibike, ebből lehet rendelni? Nagyon szeretnék, gyönyörű!!!

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm :) Minden rendelhető, ami fent van itt a blogomban vagy a fb-on.
Megszámoltam, van kagylóm a karkötődhöz. Légyszi, írj egy mélt a gyöngyös címemre.

miskolczi írta...

:)