2012. június 30., szombat

Hétvégi leopárd


Régóta szerettem volna barkácsolni valamit leopárd jáspisból, egy ideje őrizgettem már a fánkot.


Lehet, hogy ez a legkülönlegesebb nyaklánc, amit valaha készítettem, még nem tudtam eldönteni. A világos tekla gyöngyök élőben visszafogottabbak.


Cirka 44 centi hosszú a nyaklánc, minden kövecskének más a mintázata, szóval, remekül el lehet velük babrálni.


A fánk átmérője kábé három centi, a legnagyobb bogyóé úgy egy centi.


Nem szoktam ilyet mondani, mert kérésre szívesen készítek több példányt egy-egy ékszeremből (mindegyiket megbolondítom kicsit, hogy azért ne legyenek teljesen egyformák), de most az a helyzet, hogy nem találtam sehol leopárd jáspis fánkot, nekem meg csak ez az egyetlen darab volt, úgyhogy ha valaki birtokolni szeretné ezt a nyakláncot, az gyorsan csapjon le rá, fogalmam sincs, mikor jutok ilyen csodaszép fánkhoz.   


P.S.: Természetesen a fotókkal megint nem vagyok elégedett. Katt rájuk, hátha nagyobb méretben jobban látszanak a formák és a színek.

2 megjegyzés:

dorw írta...

szerintem a fánkot elnyomja a lánc. egy egyszerűbb, kevésbé díszes tartón jobban érvényesülne. mondom: szerintem. :)

gyöngyblogú lány írta...

Nem az volt a célom, hogy egyeduralkodó legyen a fánk. Ha ez lett volna a lényeg, rákötöm egy madzagra és kész :)