2012. június 7., csütörtök

A bogyóimat nem adom!


Annyira megszerettem az (előző bejegyzésben megmutatott) indiai achátos karkötőmet és fülbevalómat (hű, szuper érzés, ha rajtam vannak), hogy a szerdai vérvételen képtelen voltam megválni tőlük, pedig vérvétel közben és után nagyon dicsérték őket azok a hölgyek, akiknek a véremet adtam. A fülbevaló különösen tetszett az egyiknek, de nem tudtam rászánni magam a bizniszre. Biztattak, hogy vigyek be pár ékszert, mert kismillió nő dolgozik, illetve fordul meg náluk. Hát, nem biztos, hogy pont szülés előtt másfél hónappal kellene tömegtermelésbe fognom... Az ajánlat mindenesetre megtisztelő és hízelgő. Soha nem gondoltam volna, hogy bárki is hordani akarja majd az ékszereimet. Ráadásul még csak a jéghegy csúcsát karcolgatom, a fejemben rengeteg minden vár megvalósításra.


A fülbevaló akasztóval együtt kábé 6.5 centi hosszú, a kis bogyó meg 2-3 hajszállal meghaladja az egy centit. Nem szeretem az extrém hosszú fülembevalókat, nem túl romantikus, ha a párom belecsókol a nyakamba... és fülbevalóval lesz tele a szája. A páromnak amúgy nem tetszik a mintás bogyó, de mondtam neki, hogy én viszont imádom és nemadom, nemadom, nemadom. És ennél nagyobb problémánk ne legyen az életben, ezt kívánom magunknak.

4 megjegyzés:

Kaszás Ildikó írta...

Szerintem se add !!!
Nagyon szuper a füli is és hogy már szettesítetted így már teljes a kollekciód !!!!
Hord és jó egészséget nektek vigyázz "magatokra" !!!!!!

Névtelen írta...

I use the translator ... and not all words come out exactly correct in English.

But you say you didn't think people would wear your designs??? My goodness, they would be flying off the shelves here at higher end stores. Keep designing, keep creating. You have a gift.
Beatrice

miskolczi írta...

Egy centis bogyó, Csibi????? Nem is látok olyan apró dolgokat, nem az,hogy még apróbbakból létrehozzak?
(ja, megvannak a színeim, de jól megzavartál azzal az oldallal, mert a bőség zavara - úgyhogy kettő "minyimum" kell majd)

gyöngyblogú lány írta...

Ildi: Többek között ez a szép az ékszerkészítésben, hogy az ember pici dolgokból alkot valami nagyobbat, különlegesebbet :)
És itt lóg előttem a másik link tartalma, egyszerűen gyönyörűek.

Beatrice: That would be super... You are always so kind :) I have to learn and practice a lot.

Ildikó: Köszönöm, és igyekszem, bár ez nem olyan könnyű az energiabomba kisfiam mellett :)