2012. május 22., kedd

Dögös vörös (ööö... most nem rólam van szó)

 
Régóta szerettem volna megfűzni Simone mintáját, most jött el az ideje. Munkásabb, mint gondoltam, holott az egész csak 3.5 centi sziromcsücsöktől sziromcsücsökig, a végeredmény azonban kárpótol minden eltörött tűért, vér- és izzadságcseppért. 


 A rivoli megint parádézott: megmutatta, hogy ha úgy cirógatja a napsugár, ő bizony lángba borul.
Árnyékosabb helyen sötétvörösbe hajlanak a szirmok.
Brossnak, hajcsatnak is klassz.

6 megjegyzés:

Irén írta...

Meseszép ez a piros gerbera nyaklánc! Nagyon tetszik Gyönyörű munka!

JesszumPepi írta...

Csibike, belebújtak a tündérek az ujjaidba. Gyönyörű!

Illésné Klementisz Angéla írta...

Jaj, nagyon szép lett! Már én is régóta szemezgetek ezzel a mintával, de még nem mertem belevágni :) Most egy újabb lökést kaptam, hogy mégis megpróbáljam... :)

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm szépen, nagyon kedvesek vagytok :)

Angi: Ha majd megfűzöd, kíváncsi vagyok a véleményedre, hogy mennyire munkás :)

Hencsi írta...

Istenem,szerelmes lettem...csodaszép!!!!

gyöngyblogú lány írta...

Ha szeretnéd birtokolni, írj egy mélt, légyszi :)