2012. április 4., szerda

Szerelmes vagyok a krizokollába


Első pillantásra elbűvölt a krizokolla ásvány, nem is tudtam magamról, hogy látens tengerkék- és tengerzöld-imádó vagyok. Fűzés előtt hosszan nézegettem a tenyeremben heverő krizokolla golyókat, görgettem őket ide-oda. Gyönyörű, ahogy egymásba folyik a tenger zöldje és kékje, és mindezt megbolondítja egy kis fekete, abszolút szeszélyes mintázat.


Ez az utolsó kép is ugyanarról a krizokolla Granadáról készült, csak ez lakás délutáni fényei között.

P.S.: A Granada továbbra is Sabine Lippert mintája, örök hála érte, imádom. Mármint a Granadát.

15 megjegyzés:

BMonica23, Mónika írta...

Én is imádom a krizokollát, gyönyörűséges lett a granadád! Ha gondolod nézz be hozzám, nálam játékban krizokollás nyakláncot lehet nyerni :)!

Orsi írta...

Ilyet nem ér!
Anyagi csődbe jutok az ékszereid miatt! :)
Ezt is kérem!!!!
SZERELEM első látásra!!!!!

Névtelen írta...

Nehéz elhinni, hogy az utolsó is ugyanaz az ékszer :D Meseszép, a végén még megszeretem a gyöngyös ékszereket :) Ez pedig az egyik kedvenc árnyalatom. Ezt Én is szeretném! Vagy ha már elkelt akkor ha lesz még egy ilyen... Amúgy ezt a fajta ékszert meg lehetne csinálni bross-nak? Lehet, hogy buta a kérdés, de még sosem láttam ilyet élőben :)

Üdv: Sly

JesszumPepi írta...

Nem ér nem ér nem ér! Hihetetlen, hogy mik vannak még ott Nálad. Gyönyörű.
Brossnak én is nagyon szívesen hordanám. Vagy bársonyszalagon a zöld báli ruhámhoz.

gyöngyblogú lány írta...

Sly: Én is meglepődtem a krizokolla ásványgolyók játékosságán.
Az egyik legnagyobb elismerés számomra, ha olyasvalaki szeret bele az ékszereimbe, aki soha nem hordott ilyesmit :)
Úgy láttam, hogy Orsi csapott le erre elsőként, de rendelésem már van, így ahhoz hozzáírom a tiédet is, de mindjárt küldök neked levelet.
Nem buta kérdés. Még nem próbáltam, biztos meg lehet csinálni a brosst. Sziromcsúcstól sziromcsúcsig 5 centi széles a virág, gyönyörű lenne annak is. Amúgy dekoltázsmágnes :)

Orsi: Még a végén lelkiismeret-furdalásom lesz... :) Írok neked is, jó?

Mónika: Köszönöm :) Ott a helyem.

gyöngyblogú lány írta...

JesszumPepi: És még egy csomó ötletemet nem valósítottam meg... :)
Megnézem, miként lehet brossá varázsolni, de beletelik egy kis időbe, mert szűken mérik errefelé a szabad perceket.

gyöngyblogú lány írta...

Mónika: Ötezer kommentemet nyelte el nálad a rendszer, gőzöm sincs, miért. Később újra megpróbálom :)

Névtelen írta...

Igen, azért is írtam, hogy ha már elkelt, akkor valamelyik következőre beneveznék, nyakláncnak is, brossnak is :) A méretét nagyjából ekkorának gondoltam, és rögtön a bross ugrott be, hogy milyen szépen fel lehetne dobni vele a legegyszerűbb pólót is... Hiába, a kiegészítő néha jobban öltöztet, mint maga a ruha :)
(Sly)

dorw írta...

menten elalélok!!! :)

gyöngyblogú lány írta...

dorw: Ha még itt lesz, amikor jössz, megsimogathatod :)

Sly: Írtam neked válaszmélt :) Szeretem a kihívásokat, meglátjuk, hogy sikerül.

Elf írta...

dömdödömmm

JesszumPepi írta...

Brossként tudnám használni nyakéknek is, van egy széles bársonyszalagom amire simán rátűzhetem. Vagy a kötött fekete garbóm nyakára... Esküszöm, ha csak jövőre jutok hozzá, megéri várni :-)

gyöngyblogú lány írta...

Addig nem kell várnod :)

BMonica23, Mónika írta...

Nem tudom miért csinálja, a többieknek sikerült. Felírtalak most a listára, ha nem sikerül a blogon jelentkezni légyszi azért írj egy e-mailt a blogon található címemre :) Kellemes ünnepeket!!!!

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm, nagyon kedves vagy :)
Van egy nemgyöngyös blog, ahová szintén nem tudok kommentelni. Megpróbálom majd a laptopról is, hátha az a megoldás.