2012. április 18., szerda

A Második


Az úgy volt, hogy eredetileg egy zöld hímzett medálon kezdtem el dolgozni, de kétórányi szöszmötölés után rádöbbentem, hogy pár dolog hiányzik a teljes elégedettségemhez, ezért félreraktam és gyurmázgattam kicsit. Így született meg a képen látható medálnak a közepe, a maradék összemaszatolt gyurmát pedig csak a barbárok dobják ki, úgyhogy bogyó és babóca hosszúkás fityegő lett belőle.
Nem tökéletes a mű, van még mit tanulnom gyöngyhímzésből. Talán nem bontom le.

3 megjegyzés:

Elf írta...

le ne bontsd, gyönyörűűű

Orsi írta...

Kééééérem!
Ne változtass rajta!
És kérlek, amíg nem kapom meg az ékszereimet, NE tölts fel több képet, mert a bankszámlám már nem szeretne fogyókúrázni! :DDDD

gyöngyblogú lány írta...

Orsi: Jajj, mindjárt eltiltalak tőlem :)
Kész minden, ma még kapsz mélt.

Elf: Köszi :) Pedig nagyon filóztam azon, hogy fel sem rakom ide/fb-ra, hanem lebontom.