2012. április 1., vasárnap

Egyetlen cipőhöz egy egész ruhatárat

Pontosabban papucshoz, merthogy birtokomba került egy ilyen fityegő (charm, pötyögném ide, ha trendi akarnék lenni, de hagyjuk a trendiséget):


Tudtam, hogy karkötőre akarom biggyeszteni, és azt is, hogy a szürke kagylógyöngyeim helyet kapnak azon a karkötőn. Aztán adódott, hogy hematit (most valamiért gyakran kerül elő ez a szín nálam), meg hogy többféle szürke. Utána jött magától mindenféle csiszolt és swarovski és egyéb gyöngy. És végül megszületett őkarkötősége:




Ezekre a képekre azért vagyok büszke, mert a kamera - életemben először használt - fotóegységével készültek tíz perc alatt (ma ennyi idő jutott fotózásra), ugyanis a fényképezőgépem  hosszú órákon át halottnak tettette magát, semmire nem reagált. Késő este tért magához, de addigra már megörökítettem A Szürke Hölgyet.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Csibike! Eddig csak csendben olvastalak és inkább a Cápablogot, mert nem vagyok nagyon gyöngyös, de ez a Szürke Hölgy elvarázsolt!!! Ha megvehető, Én igényt tartanék rá :) Üdv: Sly

Orsi írta...

Elvesztem! :))))
Hozzácsaphatnád a láncomhoz és a gyűrűmhöz!
Ez NAGYON én vagyok!

gyöngyblogú lány írta...

Írok este mindenkinek :) Örülök nagyon, hogy ennyire tetszik.