2012. április 9., hétfő

Challenge day


Ez már egy másik kép, bár ahogy elnézem az előzőt, teljesen felesleges volt a mai harminc kattintásom, nem látok jelentős különbséget. (Fene a kritikus mindenemet.) Kint továbbra is lehetetlen normális fotót készíteni, legalábbis az én tudásommal és felszerelésemmel. 
A gyöngyhímzéstől amúgy tartottam, hiába kacérkodtam vele régóta. Nézegettem a sok szép nyakéket és karkötőt a gyöngyös lányok blogjaiban, és arra gondoltam, ilyesmi gyönyörűségre soha nem leszek képes. A kihívás persze ott motoszkált a fejemben, aztán szombat este belevágtam az ismeretlenbe 'valahogy csak megoldom' alapon.


A medál nincs három és fél centi, mégis sokat dolgoztam rajta - és imádtam. Elbűvöl az a végtelen szabadság, ami a gyöngyhímzés sajátja. Kismillió lehetőséget rejt magában, és természetesen már a következő mintán töröm a kis fejemet. Az ott középen egy türkiz korong, mert kezdem megszeretni az ásványokat. A hónapokkal ezelőtt megmaradt hét darab kék ásványgolyómat is beépítettem a medál rojtjaiba és a rövid láncba, valamelyik képen szépen látszik a barna erezetük. 

Így néz ki a háta, puha és bársonyos.

5 megjegyzés:

Vera írta...

ez lehet, hogy hülye kérdés, de egyesével kell az összes gyöngyöt felvarrni? ha igen, akkor azért elég sok időbe telhet :O amúgy nagyon szép :))

gyöngyblogú lány írta...

Nem hülye kérdés :) Igen, egyesével, hogy minél szebben simuljanak egymáshoz. Csak a medál 4 óra volt, úgy rémlik, de néha visszafejtettem ezt-azt, mert nem voltam elégedett a külcsínnel.
Köszönöm :)

Wellstar Zala írta...

Kedves Csibike!

Annyira szép dolgaid vannak, hogy nem bírtam tovább és ezennel közzétettelek a Webstar-on. Remélem, nem bánod. Ha mégis, szólj.

Üdv.

Wellstar Zala

Perl - Eni írta...

Hát ha nem írtad volna le, hogy ez az első varrott medálod, lefogadtam volna, hogy jó pár darabon "túl vagy".
Nagyon szép lett!!!
Várom a következőt!

gyöngyblogú lány írta...

Eni, nagyon kedves vagy, köszönöm szépen :) Elkészült ugyan a második, de nem vagyok elégedett vele 100%-osan.

WZ (M): Örülök neki, köszi :)