2012. február 16., csütörtök

Kérsz tüzet... a füledbe?


Napok óta dúl a Szibéria errefelé, a testi melengetés (két pulcsi, illatos habfürdő, forró kakaó, gyerek- és férfiölelgetések a köbön ésatöbbi) és a lelki melengetés (sokadik beleolvasgatás Mayes megunhatatlan könyvébe) után a szemeimnek is megszavaztam egy adag meleget: borogattam előbányásztam a tűzszínű swarovskikat. A sun és a sötét narancsos-pirosas indian red mellett a topáz háromféle árnyalatát használtam (a hátán is van egy sor swarovski), és az az izgalmas, hogy az eredetileg barnás rivoli (a nemgyöngyös olvasók kedvéért gyöngyösről magyarra fordítva: a nagy kő) a kicsi swarovskik hatására benarancsosodott / bebordósodott. Igazából meghatározhatatlan a pontos színe - egyszerűen csodaszép, röviden ennyit tudok róla mondani. 


Megint külső helyszínen fotóztam, a kedvenc pingpongasztalomnál. A hó lábszárközépig ért, a kezem már-már ráfagyott a masinára. Gondolom, a mellettem elsietők kicsit sem néztek őrültnek, hogy a legnagyobb fagyban fotózom a pingpongasztalt, nagyjából ezt láthatták a közöttünk lévő távolságból. Szeretnék köszönetet mondani az engem ostorozó sarkvidéki hurrikánnak, mert a kegyetlen lökéseivel úgy kibillentett az egyensúlyomból, hogy az egyik elhajlásomnál sikerült befognom a rivolikban megcsillanó tüzet. Íme:


Szép, ugye? Mintha tényleg lobogna bennük a tűz. A minikandallók amúgy egy-két hajszálnyival szélesebbek az ötforintosnál. Értük abszolút érdemes volt a damillal szanaszét vagdosni az ujjaimat, azt mondom.   


P.S.: Ja, a saját gyereke(i)met és a saját férfimet ölelgettem, nem ám valami free hug mozgalom keretében vetődtem gyanútlan kiskorúakra és hímekre.

10 megjegyzés:

marlen írta...

gyönyörű szépek,de szerintem fölösleges az a fémkör rajta. megtöri a melegséget, stilusában nem egyeznek, és elvonja a figyelmet magáról a lényegről. egyébként részemről szerelem első látásra.

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm az őszinte véleményt :)

Szerintem stílus kérdése, hogy illik-e oda a karika vagy sem, mármint nem úgy, hogy van-e valakinek stílusa, hanem úgy, hogy kinek mi fér bele. Első körben nélküle raktam össze a fülbevalót és nem tetszett, nekem kevés volt, hiányzott valami. Így, ezzel a karikával teljes nálam a kép. (Ha senki nem szeretné birtokba venni, boldogan elhordom a tavaszi-nyári ruháimhoz.) Nyilván karika nélkül is elkészítem, ha valaki úgy szeretné megrendelni. Élőben barnásabb a karika színe, itt a fotón kicsit megsápasztotta az a csekély napfény, ami volt.

Ha gondolod, PS-ben készítek neked egy karika nélküli képet :)

Elf írta...

kellett ez a kis tavaszi meleg ide köszi :) nekem tetszik karikával, olyan indiános :)

marlen írta...

gondolom, ha jut rá időd:)

dorw írta...

na jó. ha jövő hétig nem jelentkezik érte senki, akkor kénytelen leszek megkaparintani. ezt veheted komolyan. :)

dorw írta...

jaj nekem, egyre jobban belehabarodom! :)))

Elf írta...

dorw: te ilyen fülivel? :):):)

dorw írta...

simán! :)

gyöngyblogú lány írta...

Elf: Dorw már étcsokit is eszik, szóval, kész felnőtt :)

Elf írta...

hehehe