2012. február 1., szerda

A Kék Bogyó Rengetegben

Váratlanul úgy alakult, hogy nemezbogyózni támadt kedvem, aztán meg ott ültem a két kis kacsómmal elkészített nemezbogyók felett, hogy jól jönne valami gyöngyös kontraszt, ergo gyöngybogyóztam is. Aztán meg mire az összes díszt rávarrtam az összes nemezbogyóra, újfent elhatároztam, hogy a következő életemben inkább tesitanár leszek, az nem ilyen szöszölős és legalább csökken a fenekem térfogata.
Csilingelős karkötő készítettem, fityeg rajta ez-az. Egyszerre elegáns és bohókás. Nőies. Nagyon tavaszi.


Imádom a blue zircon színű swarovskikat, végre bevethettem a b. z. swarovski szívet is. És a halas kapcsomat.


Ugye, milyen gyönyörűen csillog a napfényben a blue zircon? A fotózás alatt majdnem lefagytak az ujjaim, eléggé sajogtak, de kitartottam, mert hős vagyok. És itt most jöjjön egy-egy sztárfotó a fityegőkről:

7 megjegyzés:

dorw írta...

gyönyörű. konkrétan oda vagyok érte! :)

gyöngyblogú lány írta...

Köszi szépen, dorw :)

Perl - Eni írta...

Szerintem maradj a szöszölésnél van elég tesitanár :)
Ilyen darabért megéri szöszölni!

JesszumPepi írta...

Egyet kell értenem. Bár szerencsésnek mondhatom magam, mert 3 tesitanáromért is önként, dalolva, kiskanállal elhordtam volna egy hegyet - ha akarták volna, viszont a Csibigyöngyöknek párja nincs. A Csibinemez meg valami olyasmi, amit nem lehet egyetlen szóval leírni. A nemez része a kultúránknak (nem ősmagyarkodásból mondom), a gyöngy nőcis és szép, az ahogy, na az a nagyon Csibis... Láttam már nemez éxert, van is néhány, de Ilyet csak Itt láttam eddig.

gyöngyblogú lány írta...

Nagyon aranyosak vagytok, köszönöm :)

JP: Ilyesmi nemezbogyót még én sem láttam máshol, boltban csak sima egyszerűt árulnak.

Alexandra írta...

Őt (legnagyobb áhítattal) hogyan lehetne megszerezni?? Csodálatos! :)

gyöngyblogú lány írta...

Köszi! :) Légyszi, írj nekem egy mélt, és akkor nem rakom ki a leendő Meska boltomba, hanem megbeszéljük a részleteket.