2012. február 6., hétfő

"A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni...?"


Perl-Eninél jelentkeztem életem első ilyen gyöngyös játékára. A szabályoknak megfelelően most szépen kirakom ide a felhívást, hogy megkapjam Perl-Enitől az ajándékomat. 

Szóval, a játékszabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Ha ajándékot szeretnél kapni tőlem, légy olyan kedves, hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél. Fontos a gyorsaság, hiszen csak az első három kommentelőt ajándékozhatom meg. A meglepetésemet 365 napon belül kell eljuttatnom hozzád. (És majd örülj neki nagyon, jó?)
3. Az első három kommentelő mindenféleképpen tegye ki ezt a felhívást a blogjába (és vigye tovább a játékot), mert csak így kaphatja meg tőlem az ajándékát.

Hajrá!

14 megjegyzés:

Vera írta...

játszom! :)

Orsi írta...

Ejjj, de kár, hogy nincs blogom! :(

Elf írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Elf írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Elf írta...

ááááááááá, a harmadik vagyok, megfelelek a játékszabálynak, így a második lettem, yeeeeeeeeeeeeeeeeee
és baromiranagyon fogok neki örülni tudom :)

(visszanéztem az indulásig, ott még nem volt szó gyöngyről, ugye jól gondolom, hogy mindenféle kreatív dolog jó??? )

gyöngyblogú lány írta...

Elf: Látom, dobtál néhány kommentet :) Igen, te vagy a második játékos.
Nem szerepel sehol, hogy csak gyöngy lehet, belefér pölö süti is vagy egyéb s.k. dolog.

Orsi: Bizony :)

Vera: Okés :)

Lauretta írta...

Azt hiszem, kb 2 éve olvasom az "alapblogod", olvastam a "mellékszálait" is, de ezt mégis csak most találtam meg...Sebaj, lekéstem, akkoris örülök. Tudod milyen felelősség példaképnek lenni? :)S ja, tudom, az én szegényességemre vallhat, hogy másokból "táplálkozom", de basszus, receptblogokat is olvasok, és főzök is belőlük...:D

Minden szépet és jót Nektek!:)

Leonine írta...

Most akkor megvan a három, vagy nincs meg a három? :) Én is játszanék szívesen! :)

gyöngyblogú lány írta...

Leonine: Vera és Elf az első két jelentkező, ez biztos.
Azt nem tudom, Lauretta miért írta, hogy lekéste, azt sem, hogy van-e blogja és meghirdetné-e a játékot. Ha minden feltételnek megfelel, ő a harmadik. Ha nem, akkor te :)

Lauretta: Szia itt és köszönöm :)
Miért írtad, hogy lekésted? Elvileg te vagy a harmadik játékos, ha megfelelsz a feltételeknek és szeretnél játszani.
Neked is legyen meg minden szép és jó az életedben, amire vágysz.

miskolczi írta...

A manóba, mindenképp lemaradtam. Pedig én nagggggyon-de-nagggggyon tudtam volna örülni az ajándéknak.
No majd legközelebb. Jobban figyelek.

Elf írta...

kissé zaklatott voltam kora reggel bocsi :)

Leonine írta...

Meddig várunk, hogy kiderüljön, harmadik vagyok-e vagy sem? :)

Jéééé, csak nem Miskolczi Ildikó tanárnő a Szolnoki Főiskoláról? Engem is tanított, tanárnő! Kicsi a világ! :)

Ha én vagyok a harmadik, hozzám is lehet majd jönni az ajándékért! Ugyan nem gyöngy, hanem süthető gyurma, de azért remélem, az sem rossz! :)

http://leohobbi.blogspot.com/

miskolczi írta...

Ó yesssss, én vagyok. Kicsi a világ, és szépek a gyurmák. :)

gyöngyblogú lány írta...

Ildi, Leonine: Az az érdekes, legalábbis nekem, hogy a blogjaimat legalább két éve olvassátok, de másfél éve biztosan, kommenteltek is, és ennek ellenére itt láttátok meg egymást először... :)

Leonine: Azt remélem, hogy Lauretta jelentkezik még a következő egy hónapban (évben?). Semmiféle elérhetőségét nem ismerem. Ha nem, akkor muszáj döntenem, és akkor te vagy a harmadik :)

Elf: Semmi baj :)