2012. február 8., szerda

Fekete napraforgó (egy kis jóindulattal)


Ez a nyakláncom annyira egyedi, hogy még egy ilyet én sem tudnék csinálni, ugyanis a süthető gyurmából készült kaboson mintáját lehetetlen leutánozni. Úgy született, ahogy a fekete, a csillámokkal megbolondított ezüst és a fehér gyurma melegedett, összekapaszkodott, egymásba fonódott a kezeim között.


Most néztem utána, 2011 márciusában gyurmáztam és sütöttem a kabosont, majdnem egy év kellett ahhoz, hogy medállá alakítsam. Ilyen az ihlet, kiszámíthatatlan.


Gyöngyszemtől gyöngyszemig 5 centi, két réteg (bőrbarát) lakktól csillog. Ami engem illet, vonz nagyon az ezüst-fekete-hematit triász, szeretek ezekkel a színekkel dolgozni.  


Szexis, elegáns, dögös.

12 megjegyzés:

Elf írta...

ez annyira gyönyörűűűűűűűű és annyira én vagyok :) benne van az egész világ...

Marjann írta...

"Ez tényleg szerelem" :)
Szerinted meglephetem vele magam a szülinapomra?

Elf írta...

annyira szép, hogy minden nap idejövök megnézni :)

JesszumPepi írta...

Csibi, én egy hasonló formájú, rózsaszín gyönyörűséget láttam a héten, csak a zsúfolt buszon nem tudtam a közvetlen közelébe férkőzni. Pedig érdemes lett volna. Ott vigyorogtam a bajuszom alatt, hogy rögtön eszembe jutottál róla :-)

JesszumPepi írta...

Eszembe jutott a Horton... Ékszerbe zárt galaxis...

gyöngyblogú lány írta...

JesszumPepi: Letépted volna a nyakából? :)

Elf: Még nálam van, előttem lóg az "ékszeres falamon". Ha az asztalomhoz ülök, elnézegetem egy kicsit, nem tudok betelni vele :)

Marjann: Amikor olvastam a kommentedet, félretettem neked, mert te voltál az első jelentkező, szóval, igen :)
Légyszi, írj mélt a gyöngyös címemre. Előre is köszönöm!

Elf írta...

na akkor írj egy árat mélben :)

Elf írta...

most úgy eszembe jutott, hogy a fekete karkötőmhöz tökéletes lenne... :)

Elf írta...

Ha Marjann-nak nem kell, el ne add másnak, mint neked!!!

Elf írta...

nekem :)

Marjann írta...

Kellkell, azonnal írok :) Bocsi Elf.

Elf írta...

meg van bocsájtva :)