2012. január 23., hétfő

Virágoskertem

Most van az, hogy nagyon szenvedek a téltől, soha nem viseltem még ilyen nehezen, türelmetlenül várom a tavaszt. Utálom a kabátotsálatsapkátcsizmátvastagzoknit. Nem kell hó, nem kell csípős szél, nem kell orrfolyás. Ahogy elnézegetem a kezeim között alakuló ékszereimet, azt látom, hogy egyértelműen a tavasz felé menekülök. Talán a gyöngymágia hatására kitavaszodik.





Szeretem bennük, hogy fényviszonytól és ruhától függően változtatják a színüket. A jégvirágnál eddig hatféle színárnyalatot számoltam össze, de biztos van még.

P.S.: Perle4U mintája, köszönöm szépen.

3 megjegyzés:

JesszumPepi írta...

:-D Nem a pirosra gondoltam, hanem a mindenízű feketére, de a Pirost is lelkesen befogadnám :-D

gyöngyblogú lány írta...

Mindegyik hamar gazdára talált, ezért már csak rendelni tudsz, ha szeretnéd valamelyiket :) Írj mélt, légyszi, ha igen.

JesszumPepi írta...

Emil a ládában. :-)