2012. január 27., péntek

Metálmohás dekoltázsmágnes

Majdnem elfelejtettem berakni ide a metálmohás nyakláncot, de most itt van ő, íme (gigaméretért katt a képre):


Nem ígérem, hogy nem lesz több csavaros lánc, nagyon tetszik ez a technika. (Új szemeket meg majd kérek karácsonyra.) Élőben mélyebb az összes szín, de hát a fotómasinám, tudjátok... Némi ezüstöt vegyítettem a többféle zöld közé, és megcsavartam a swarovskikat, a csiszoltakat és a teklákat is, így izgalmas igazán az összhatás.


A medálra azért vagyok büszke, mert ilyesmit még soha nem csináltam, ráadásul a pillanat hevében csak úgy jött magától, hogy mit és hova fűzzek. Azt hittem, soha többé nem tudom elkészíteni, de tévedtem, persze azért itt-ott gondolkodnom kellett a hogyisvolton. 


Tényleg dekoltázsmágnes, én szóltam.

P.S.: A láncrész lezárását Orsinka magyarázta el, ezer köszönet érte.

2 megjegyzés:

Csillus írta...

Nagyon szép lett!!

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm, Csillus :)