2011. november 10., csütörtök

Csavaros

Az állt a tárgymezőben, hogy mert szereted a kihívásokat ;), így ezzel a kacsintással, ami bármit jelenthet, akár jót is. Nem tudtam elképzelni, mit csatolt d. barátnőm a leveléhez azok után, hogy könnyedén (felelőtlenül?) felvillantottam előtte a gyöngyhorgolás lehetőségét, ha már úgyis ott a kezében a horgolótű. Fogalmam sincs, mi az a gyöngyhorgolás, csak bedobtam a közösbe, mert láttam néhány gyöngyhorgolt ékszert és tetszettek. Mivel az ágyamban nem találtam levágott lófejet és selyemzsinórt sem hozott a postás, úgy ítéltem meg, d. barátnőm nem tett feketelistára, ezért el mertem olvasni a levelét. Talált egy mintát bóklászás közben és egyből rám gondolt. (Szeretném felhívni a kedves milliárdos olvasók figyelmét, hogy felesleges pénzmag esetén is nyugodtan alkalmazzák ezt az eljárást: gondoljanak rám és küldjék a zsét, nem fogok megsértődni, komolyan.) Első ránézésre nehezebbnek tűnt a medál mintája, mint amilyen valójában volt, bár ha nincs kismillió tapasztalatom a Türkiz Szemétláda rokonaival, elbénázgatok vele néhány hétig. Tartottam az orosz leírástól is, hiszen alig valamit tudok oroszul, ennek ellenére a lényeget sikerült kibetűznöm. Ősz hajszálaim és ráncaim egyedül az összeállításnál szaporodtak meg, az kegyetlenség a köbön, mondjuk, azért messze nem a gyöngyhorgolásos kálvária. Ő pedig az eredmény, íme:


És hogy mi lett a visszafogott bőrláncot kapott csavaros medál sorsa? K. barátnőm nálam járva (és az ékszereim között mazsolázva) szerelembe esett vele, én meg odaajándékoztam neki, mert annyira szépen nézett rá.

A linket talán megtalálom, de nem ígérek semmit, én kinyomtatott papírról fűzöm.

4 megjegyzés:

Enikő Csiki írta...

Nagyon szépre sikeredett. Már vagy féléve vadászom ennek a medálnak a mintáját, és csak pár hete találtam meg egy orosz oldalon. de ott annyira rossz a kép minősége, hogy pont a fontosabb részeket nem lehet látni. Ezért Én még várok vele... Nagyon szépek az ékszereid! Üdv: Inky

gyöngyblogú lány írta...

Köszönöm szépen, Inky :)

Ha majd ráveszed magad az elkészítésére, szólj, hátha tudok segíteni, bár emlékeim szerint a mintám hibás volt, saját kútfőből kellett megfűznöm a csücsköket. Nálam is csak ez az egy darab született, mert nagyon küzdelmes, főleg az összeállítása.

Monka74 írta...

hello:)
a minta:)

az én nagy bánatom, hogy az a kevés ember, aki megfűzte, csak a medált rakta fel, lánc nélkül, és a lánc kitalálása hozzá sokkal több időt vett igénybe:)))ráadásul egy monstrum a maga 5 centijével:)))

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=2430&na_step=10&t=9109362&na_order=4321
4321es bejegyzés az összerakás

twisted triangle-ként lehet megtalálni a legkönnyebben:
http://lilija.aylabs.com/thumbnails.php?album=35

de már a gyöngykuckóba is levadászták:

http://www.gyongykucko.hu/shop/product_info.php?cPath=175&products_id=3766

gyöngyblogú lány írta...

Nagyon aranyos vagy, köszi :)

Nem tudom, ez már a jó minta-e, a saját papíromat anno kidekoráltam, mert a sarkoknál valahogy nem stimmeltek a szemszámok.